Tuesday

Before Eid

Esok hari terakhir berpuasa. Alhamdulillah :) raya tahun ni tak meriah sangat sebab adik beradik abah balik lambt, semua balik raya ke 3. And kita orang balik kL raya ke 2. So macam tak jumpa pon cousin. Tapi, tak apalah..nak buat macam mana. Tak ada rezeki lah kowt. Lagi pun raya tahun ni, abah tak dapat cuti pun. Ni pon abah excuse jeh :( kesian. And adik beradik mama pulak, well memang tiap tiap tahun semua buat hal masing masing. Malas ah nak cerita isu ni, buat sakit hati jeh even tak ada kene mengene dengan aku kan, eheyy -.-' aku ingat last puasa ni macam nak berbuka dengan che je :( sumpah rindu gila hmmph :( harap sangat abah tanya saya nak berbuka dekat mana. Oh ya!!! Raya tahun ni, bju raya saya warna Oren :p *imagine baju kurung tu buruk sebab striking ah tu en! Tak lah!!! Tak adalah striking sangat okay, warna tak menyerlah seperti imaginasi uolls okay :| apelah! Confirm berat badan aku lepas raya naik oh :O oh!! Tidak!!!! Tidak!!! Tidak!!!! Kena nampak slim before balik pd :p nyaittt! Hahahaha :D Next post, aku upload baju raya aku keyh ;)
Bubbye, chaww chin choww <3

No comments:

Post a Comment